En
primer lloc, considero que a partir de totes les publicacions dels meus
companys he pogut crear un coneixement més sòlid i al mateix temps he pogut fer
més riques les meves aportacions en el blog. Ja que una vegada fetes les meves
publicacions, llegia les dels meus companys i així podia acabar d’arrodonir el
meu aprenentatge envers aquell tema.
Ara bé, la primera entrada que destaco és la d’un company que va recordar una experiència de quan era un nen. Aquesta entrada em va fer reflexionar, ja que vaig poder comprovar que encara que passin els anys les persones no oblidem allò que hem après i ens ha marcat. Llavors vaig adonar-me del gran paper que tenim els docents amb els alumnes. Hem de formar-nos al màxim per així poder oferir uns coneixements als alumnes que els marquin i sempre els siguin útils. I el que encara és més bonic, que quan siguin grans es puguin recordar amb felicitat.
La segona entrada que destaco és un text escrit per una companya on es centra en l’assistència a classe basant-se en la Montserrat Fons. He de dir que em va cridar força l’atenció i estic molt d’acord amb els arguments amb el que els defensa.
La tercera entrada que destaco, torna a fer referència a una bona experiència. En aquest cas d’un company que recordava una activitat que havia fet a l’ESO. Aquesta es basava en el fet que havien elaborat un telenotícies, al text que va escriure es podia llegir com encara recordava aquella activitat amb alegria i tenia un gran record d’aquell moment. A més, estic totalment d’acord amb ell pel que fa aquest tipus d’activitats, ja que poden arribar a ser molt enriquidores a part d’atractives. I fan sortir als nens de l’establert i treballen amb més entusiasme.
I per últim, la quarta entrada que vull destacar fa referència a l’ús científic, que hem pogut treballar mitjançant M. Fons. En aquest cas, una companya meva feia referència al fet de saber triar la informació correcta entre tot el que podem trobar en l’actualitat. Nosaltres com a docents, hem d’ensenyar als alumnes a discriminar la informació “bona” que en aquell moment necessiten entre tot el que poden arribar a trobar respecte a allò, en la xarxa, en llibres, per transmissió directa, etc. La meva companya s’expressava així, “és fonamental que ensenyem a l’alumnat a contrastar la informació, analitzant detingudament el text exposat i comprenent el què ens aporta, generant si escau, petites discussions per a comparar i verificar les diferents descripcions trobades i assegurar una correcta comprensió global del text expositiu”.
Ara bé, la primera entrada que destaco és la d’un company que va recordar una experiència de quan era un nen. Aquesta entrada em va fer reflexionar, ja que vaig poder comprovar que encara que passin els anys les persones no oblidem allò que hem après i ens ha marcat. Llavors vaig adonar-me del gran paper que tenim els docents amb els alumnes. Hem de formar-nos al màxim per així poder oferir uns coneixements als alumnes que els marquin i sempre els siguin útils. I el que encara és més bonic, que quan siguin grans es puguin recordar amb felicitat.
La segona entrada que destaco és un text escrit per una companya on es centra en l’assistència a classe basant-se en la Montserrat Fons. He de dir que em va cridar força l’atenció i estic molt d’acord amb els arguments amb el que els defensa.
La tercera entrada que destaco, torna a fer referència a una bona experiència. En aquest cas d’un company que recordava una activitat que havia fet a l’ESO. Aquesta es basava en el fet que havien elaborat un telenotícies, al text que va escriure es podia llegir com encara recordava aquella activitat amb alegria i tenia un gran record d’aquell moment. A més, estic totalment d’acord amb ell pel que fa aquest tipus d’activitats, ja que poden arribar a ser molt enriquidores a part d’atractives. I fan sortir als nens de l’establert i treballen amb més entusiasme.
I per últim, la quarta entrada que vull destacar fa referència a l’ús científic, que hem pogut treballar mitjançant M. Fons. En aquest cas, una companya meva feia referència al fet de saber triar la informació correcta entre tot el que podem trobar en l’actualitat. Nosaltres com a docents, hem d’ensenyar als alumnes a discriminar la informació “bona” que en aquell moment necessiten entre tot el que poden arribar a trobar respecte a allò, en la xarxa, en llibres, per transmissió directa, etc. La meva companya s’expressava així, “és fonamental que ensenyem a l’alumnat a contrastar la informació, analitzant detingudament el text exposat i comprenent el què ens aporta, generant si escau, petites discussions per a comparar i verificar les diferents descripcions trobades i assegurar una correcta comprensió global del text expositiu”.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada