Sota la meva experiència a primària recordo que les assignatures
relacionades amb les llengües no solien ser força motivadores. A català i
castellà solíem fer més o menys lo mateix: dictats, fitxes, exercicis, redaccions,
etc. A anglès però la cosa no era així. Per tal d’aprendre vocabulari,
gramàtica i altres aspectes importants de la llengua, els meus mestres sempre
se les han arreglat per fer activitats motivadores. Fins i tot encara puc
recordar algunes de les cançons que em van ajudar a aprendre els colors, els
números o les parts del cos. Els jocs en equip “concursos, gimcanes, ...” també
ens ajudaven a aprendre fent que alhora ens ho passéssim bé. Tampoc oblido la
quantitat de manualitats que vaig arribar a fer durant la primària per tal d’aprendre
aspectes culturals de cada país: el Halloween, la Pascua/Easter, les festes de
nadal, etc. Activitats que un nen de primària necessita per no distreure’s i poder
d’aprendre nous coneixements sense avorrir-se.
Estratègies com aquestes són les que s’han de dur a terme a les aules de
primària ja d’aquesta manera s’aconsegueix mantenir l’alumnat atent, motivat i
sense deixar d’aprendre. Avui en dia puc continuar dient que per mi anglès a
primària va ser una de les millors assignatures i això segurament sigui per
aquesta motivació de la que parlo.
![]() |
| Clicar per veure la Font imatge |

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada