En primer lloc, he de dir que des dels 3 anys he assistit a una escola
religiosa on l’aprenentatge que s’impartia era molt tradicional. Tot i així, hi
havia algun professor que feia les classes més dinàmiques i per tant, més
motivants pels alumnes.
A primària vaig tenir un professor de castellà que li encantava fer obres
de teatre sobre els llibres que ens tocava llegir aquell any. També li agradava
que representéssim les rondalles i poesies que es treballaven a l’aula i fins i
tot, en alguna ocasió, cantàvem poemes
al ritme que cadascú volgués amb la intenció de millorar el gust per la
literatura i fer-la més divertida pels nens i nenes.
Una de les activitats que recordo, va ser la lectura del llibre: “L’aneguet
lleig”. Vam tenir que analitzar el llibre i seguidament vam tenir que fer una
redacció amb el títol: Si em tractessin com a l’aneguet lleig, com faria per
solucionar-ho?
Al finalitzar la redacció, cadascú la llegiria a la resta dels companys de
la classe. És un tipus d’activitat amb la què els nens treballen llengua
castellana però també una sèrie de valors i actituds essencials per a la vida.
Un cop estiguessin totes les redaccions llegides, els nens farien grups per
repartir-se els personatges i així, un altre dia, representar l’obra.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada