Una bona experiència
d’aprenentatge de llengües és quan estava a 4t de l’ ESO, ja que en el meu
centre educatiu es realitzava una revista i un llibre de contes.
En relació a la revista, érem
nosaltres mateixos els encarregats de decidir quines notícies sobre la nostra
escola o sobre el nostre entorn volíem donar a conèixer. També havíem de
decidir el format, les imatges, realitzar entrevistes...
Per dur a terme el llibre de
contes, vam estar treballant en grup. Cada grup decidia quina volia que fos la
temàtica del seu conte, el seu títol, la llargària... i el fèiem nostre. A més
a més, un cop va estar acabat el llibre de contes, es va fer una presentació en
el centre.
Aquesta va ser un experiència
positiva per mi, ja que a través d’aquestes activitats treballàvem diferents
aspectes de la llengua (literatura, gramàtica, etc.), però de forma més activa.
Al fer-nos partícips de l’aprenentatge, estava més interessada i motivada per
aprendre, ja que tot allò que treballàvem ho necessitàvem per tal de poder
realitzar correctament la nostra revista i conte.
Per tant, va ser una bona
experiència perquè va ser un aprenentatge aïllat del model tradicional, fet que
era poc comú durant la meva etapa educativa. Llavors al ser un fet innovador i
a la vegada actiu, va fer que fos un aprenentatge molt més significatiu que en
altres casos.
Font Pròpia: Revista que vam realitzar a 4t d'E.S.O

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada