dissabte, 7 de juny del 2014

Conversem, llegim i escrivim ( M. Monterde ) :

Aquest article ens descriu com s’utilitza la conversa com a recurs d’aprenentatge , i així aplicar-ho en el dia a dia a l’aula.

Per tal d’adquirir aquest procés, cal un procés d’aprenentatge que s’ha de fer públic, per tal de compartir idees, crear noves preguntes, permetre un aprenentatge individual i col·lectiu, un ambient adequat a l’aula…

El mestre ha d’actuar  en les converses, realitzant així de mediador i de guia per aconseguir establir un diàleg coherent. Cal que els nens tinguin uns hàbits adequats, on predomini una confiança i un respecte, un interès pèl que fan i el que volen aprendre, una consigna d’aspectes per tal de portar a terme en el dia a dia.

Uns dels aspectes més importants que considero d’aquest article és quan ens diu que els alumnes han d’escriure  tot allò que aprenen.


Aquesta característica és realment fascinant, ja que per treballar en un futur amb nens seria una bona pràctica per portar a terme, concretant així resultats i observant la evolució en el nen. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada