Aquest article ens descriu com s’utilitza la conversa
com a recurs d’aprenentatge , i així aplicar-ho en el dia a dia a l’aula.
Per tal d’adquirir aquest procés, cal un
procés d’aprenentatge que s’ha de fer públic, per tal de compartir idees, crear
noves preguntes, permetre un aprenentatge individual i col·lectiu, un ambient
adequat a l’aula…
El mestre ha d’actuar en les converses, realitzant així de mediador
i de guia per aconseguir establir un diàleg coherent. Cal que els nens tinguin
uns hàbits adequats, on predomini una confiança i un respecte, un interès pèl
que fan i el que volen aprendre, una consigna d’aspectes per tal de portar a
terme en el dia a dia.
Uns dels aspectes més importants que considero
d’aquest article és quan ens diu que els alumnes han d’escriure tot allò que aprenen.
Aquesta característica és realment fascinant,
ja que per treballar en un futur amb nens seria una bona pràctica per portar a
terme, concretant així resultats i observant la evolució en el nen.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada