dijous, 12 de juny del 2014

Peix al cove


El passat divendres 30 de maig, els alumnes de 4t d’ ESO varen venir a classe per fer-nos una presentació del sistema “Peix al cove!”.

En aquesta presentació ens mostraren un seguit d’activitats d’ortografia que promouen la reflexió per millorar l’ortografia. Per tant, questes activitats volien aconseguir que els alumnes a mesura que escrivien textos, el nombre de faltes fos cada vegada inferior al inicial.

A partir de l’explicació que ens varen fer, vaig poder observar que aquest “mètode” va ser factible ja que als infants als quals li varen plantejar les activitats, en molts casos arribaren a aconseguir l’objectiu que se’ls demanava. A més a més l’actitud va canviar atès que estaven satisfets pels resultats. Gràcies aquest tipus d'activitats, és més fàcil que els infants entenguin que l’ortografia és un procés que no vol presses, i que requereix molta tranquil·litat. En definitiva el que aquest alumant volia aconseguir apart de fomentar que els infants no facin tantes faltes, és contribuir a fer que aprendre ortografia sigui més motivador per als alumnes i perquè no per als professors.

Deixant de banda el contingut de les activitats, m’agradaria comentar que l’actitud de l'alumnat va ser correcta i es notava que anaven preparats i que havien treballat molt el tema a classe. Pel que fa la presència en escena se’ls veia amb molta seguretat de tot el que deien i fins i tot responien dubtes amb molta facilitat.    
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada