El passat divendres
30 de maig, els alumnes de 4t d’ ESO varen venir a classe per fer-nos una
presentació del sistema “Peix al cove!”.
En aquesta
presentació ens mostraren un seguit d’activitats d’ortografia que promouen la
reflexió per millorar l’ortografia. Per tant, questes activitats volien
aconseguir que els alumnes a mesura que escrivien textos, el nombre de faltes
fos cada vegada inferior al inicial.
A partir de l’explicació
que ens varen fer, vaig poder observar que aquest “mètode” va ser factible ja
que als infants als quals li varen plantejar les activitats, en molts casos arribaren
a aconseguir l’objectiu que se’ls demanava. A més a més l’actitud va canviar
atès que estaven satisfets pels resultats. Gràcies aquest tipus d'activitats, és més fàcil que els infants entenguin que l’ortografia és un
procés que no vol presses, i que requereix molta tranquil·litat. En definitiva el
que aquest alumant volia aconseguir apart de fomentar que els infants no facin
tantes faltes, és contribuir a fer que aprendre ortografia sigui més motivador per als
alumnes i perquè no per als professors.
Deixant de banda el
contingut de les activitats, m’agradaria comentar que l’actitud de l'alumnat va
ser correcta i es notava que anaven preparats i que havien treballat molt el tema a
classe. Pel que fa la presència en escena se’ls veia amb molta seguretat de tot
el que deien i fins i tot responien dubtes amb molta facilitat.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada