Primerament, m'agradaria parlar de la visita que ens van fer els alumnes de 4t d'ESO d'en Xavier Fontich, el passat 30 de maig. El fet que vinguessin a presentar la seva tasca a la universitat em sembla una gran idea perquè amb aquest acte ens mostren el seu treball realitzat i les cares dels alumnes, de felicitat i d'orgull, a l'hora de presentar el que havien fet mostren que sabien el que explicaven i el que havien de fer en cada racó de les presentacions. Una de les coses que trobo a faltar a la universitat de Magisteri són més interaccions entre escoles o instituts amb la universitat. Sí que, de tant en tant, ens vénen a explicar mestres les seves experiències, però que uns alumnes ens expliquin el treball que han fet, les conclusions és una manera de veure el projecte portat a terme d'una manera real, i no en fotografies ni power-points.
En relació amb el treball realitzat pels alumnes penso que és una manera de treballar l'ortografia i reflexionar, així, sobre ella. És a dir, que és un projecte sobre una tasca que per molts alumnes resulta pesada i amb el treball realitzat han pogut entendre el perquè de les faltes que es cometen i ajudar als altres a treballar l'ortografia d'una manera més conscient, a partir d'establir relacions i connexions entre les normes ortogràfiques.
![]() |
| Font |
De cara a un futur, l'ús de la proposta que ens exposen els alumnes de 4rt d'ESO penso que podria ser beneficiosa,
ja que és molt significativa per l'alumnat.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada