En l'última classe de Llenguatges van venir alguns alumnes
de 4t d'ESO, tutoritzats pel professor Xavier Fontich, a presentar-nos un
projecte lingüístic creat pel mateix professor per disminuir les faltes
d'ortografia en infants.
Per fer l'activitat els alumnes de l'ESO es van dividir en
dos grups per explicar la mateixa informació. Per fer-lo més dinàmic aquests
grups es van dividir en cinc subgrups els quals explicaven diferents parts del
projecte. Durant les seves exposicions els alumnes estaven nerviosos però ho
van fer molt bé per la pressió que suposa per algú d'Educació Secundària venir
a exposar a la universitat.
El projecte es tracta d'un procés de diferents sessions on
els nens farien dictats per intentar millorar l'ortografia. Per fer que s'adonin
de les faltes que cometen es fan diferents activitats com la correcció i el
desglossament de les faltes per així els nens es fixin.
Des del meu punt de vista crec que és un projecte molt
interessant i que si es fes amb nens de diferents nivells a Primària es podria
millorar l'ortografia. Per no ser una activitat repetitiva es podria intentar
fer variants segons el curs i la dificultat dels dictats plantejats.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada