L’altre dia van venir a classe alumnes de 4t d’ESO
per tal d’explicar-nos, a nosaltres alumnes d’universitat, com porten a terme
el contingut de l’ortografia a l’aula. Ja que no ho realitzen com habitualment
coneixem, sinó a través d’un projecte anomenat “Peix al cove!”.
Aquest parteix a partir d’un dossier que van
realitzant, el qual és dinàmic i els ofereix un aprenentatge procedimental. D’aquesta
manera prenen més atenció i motivació per tal d’aprendre i poder observar el
què realitzen, i sobretot em va cridar l’atenció quan van explicar que quan
feien una falta d’ortografia no la repetien deu vegades, com tantes vegades
havia fet jo, sinó que miren el perquè s’escriu d’aquella manera i així entenen
i observen el perquè, i també repassen i treballen les normes ortogràfiques.
Per últim dir que vaig donar molta importància a
les ganes, motivació i predisposició d’oferir-nos aquestes exposicions davant
de nosaltres, malgrat nervis i vergonya que se’ls veia que patien. Ho van fer
tots i totes molt bé!

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada