dimarts, 3 de juny del 2014

Peix al cove!

L’altre dia van venir a classe alumnes de 4t d’ESO per tal d’explicar-nos, a nosaltres alumnes d’universitat, com porten a terme el contingut de l’ortografia a l’aula. Ja que no ho realitzen com habitualment coneixem, sinó a través d’un projecte anomenat “Peix al cove!”.

Aquest parteix a partir d’un dossier que van realitzant, el qual és dinàmic i els ofereix un aprenentatge procedimental. D’aquesta manera prenen més atenció i motivació per tal d’aprendre i poder observar el què realitzen, i sobretot em va cridar l’atenció quan van explicar que quan feien una falta d’ortografia no la repetien deu vegades, com tantes vegades havia fet jo, sinó que miren el perquè s’escriu d’aquella manera i així entenen i observen el perquè, i també repassen i treballen les normes ortogràfiques.


Per últim dir que vaig donar molta importància a les ganes, motivació i predisposició d’oferir-nos aquestes exposicions davant de nosaltres, malgrat nervis i vergonya que se’ls veia que patien. Ho van fer tots i totes molt bé! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada