La primera entrada que vull comentar és la de Què mengen els lloros?, una activitat d'ús científic que he trobat
molt interessant. Hem cridava l'atenció veure de quines maneres es podria
treballar el text escrit per un ús científic i la veritat és que aquesta
entrada m'ha semblat molt adequada. En ella es parla sobre el contrast
d'informacions, cosa molt útil actualment, ja que ens trobem en una societat on
rebem informacions de qualsevol lloc. A més, aquesta activitat fomenta l'anàlisis adequat del text per saber si la informació que rebem es correcta
o no.
La segona entrada que hem sembla molt interessant és la de Textos reals en col·laboració, una
reflexió sobre l'article de Maria Rosa Gil. M'ha semblat un molt bon resum de
la tasca que es desenvolupa en l'escola i una reflexió molt encertada. Hem
sembla interessant veure casos pràctics en els que s'apliqui la teoria
estudiada prèviament. A més, m'han agradat les qüestions que s'ha plantejat la
companya sobre el text.
La tercera entrada és "El diàleg com a via d'aprenentatge", una
breu reflexió sobre l'article de Xavier Fontich. M'ha semblat molt complet
perquè apareix un breu resum sobre les preguntes claus que respon l'autor, cosa
que m'ha permès seguir bé el text i saber nous conceptes, com el de bastida. A
més, apareix una molt bona reflexió sobre algunes qüestions que l'han sorprès,
com que el diàleg és un eix fonamental en l'aprenentatge.
Per últim, vull comentar l'entrada Dificultats de la lectura i maneres d'abordar-les, una reflexió sobre la 4a activitat
de la biblioteca escolar. M'ha semblat una molt bona entrada ja que en cada
activitat apareix un breu resum i una reflexió personal molt completa, en la
que enllaça els continguts de les pràctiques amb les seves opinions personals i
els seus coneixements previs.
![]() |
| FONT |

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada