dijous, 24 d’abril del 2014

El primer enllaç ha sigut una experiència positiva que he llegit d’un company que parlava com la professora feia que els alumnes anessin llegint un conte. Cada alumne llegia una part i anaven fent una representació de cada part. Això els motivava molt, fent que la lectura fos esperada. Crec que és una forma molt dinamitzadora d’una lectura, perquè segur que quasi tots els nens i nenes volien participar i es veien obligats a llegir, escoltar i entendre cada capítol per poder interpretar-lo posteriorment.

El segon enllaç, he escollit el resum de l’article de M.Rosa Gil, ja que al llegir-lo he entès bé la tesis i l’activitat, ja que crec que està molt ben redactat. Trobo molt interessant que hi hagi una col·laboració entre companys destacat el fet de la importància que té això i la reflexió dels mateixos infants, com diu aquests entrada.
La reflexió final que fa la companya, després de llegir l’article, crec que és molt encertada en la que considera que s’hauria de tindre en conte com s’aparellen.

La tercera entrada és sobre un article que jo mateix vaig fer, la de Emilia Ferreiro, ja que al llegir el punt de vista de la meva companya, m’ha fet veure les coses des d’una perspectiva diferent. Encara que els punts principals són molt semblants, hi ha matisos que jo no vaig tindre presents, o els vaig donar importància. També considero que el resum de la meva companya està molt ben fet, ja que es bastant esquemàtic, fàcil de llegir i a mi els plànols i estadístiques m’atreuen molt.

El quart i últim enllaç, ha sigut el d’una companya que ha triat una activitat científica, el exemple 28 del llibre llegir i escriure per viure. Crec que és força interessant el fet de remarcar que vivim en una societat on a vegades hi ha un excés d’informació, i a vegades aquesta no aporta res o confon i s’ha de saber trobar el que realment serveix.
El resum de la companya el trobo breu però concís, no deixant cap dubte del tema de l’activitat científica.
enlaces.png


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada