dissabte, 26 d’abril del 2014

Top 4 d'entrades del bloc

La primera entrada sobre la que escric tracta d'una experiència, però jo vull remarcar el que és diu al començament, ja que jo vaig tindre una etapa escolar molt semblant, on les activitats eren repetitives i memorístiques.
Pocs mestres intentaven innovar i fer activitats dinàmiques. Com el meu company, la meva bona experiència també va ser al angles i crec que és la única llengua on es plantejen activitats més dinàmiques i creatives. En el mètode tradicional les activitats de les llengues oficials són aburrrides i els hi manca la motivació, però els mestres tampoc hi possen de la seva part per millorar en aquest aspecte, cosa que és molt decepcionant i fa pensar que hi ha molts mestres cremats que no tenen ganes de fer classes, cosa que afecta negativament als alumnes.


La segona entrada que vull comentar m'ha cridat l'atenció, sobretot les últimes línies. Quan és diu que les noves tecnologies són importants pels metres sempre que les utilitzin de forma correcte. Estic totalment d'acord amb aquesta afirmació, ja que penso que la implantació de les noves tecnologies a les escoles a obert moltes portes als metres. Ha creat noves tecnologies més dinamiques i ha ajudat als mestres a ensenyar als alumnes a utilitzar aquestes tecnologies que cada dia ens envolten més i més. Considero fonamentals les TIC a les escoles degut a que en aquesta societat tot és mou a traves de la tecnologia i educar als nens i nenes en aquest aspecte és molt important per a la vida quotidiana.


La tercera entrada que comento tracta sobre l'ús científic de la llengua. i estic d'acord amb el que diu la meva companya, ja que jo també penso que l'ús cientific pot servir als alumnes en la seva vida quotidiana. Constatment ens trobem amb reptes de diferents tipus, però sense adonar-nos el nostre cap fa milions de calculs, interpretacions i hipotesis del que pasa al nostre voltant. Això ho ensenyem a través de l'ús cintífic de la llengua.


La quarta entrada és bastant general, ja que m'he fixat en varies de les experiències que tenia que comentar la gent, i he vist que molts han começat dient que han tingut que fer un esforç per aconseguir trobar una experiència bona. Aquest fet planteja moltes qüestions, ja que no és gaire positiu que d'un grup classe de 70 persones a més de la meitat li costi recordar una bona experiència.
Alguna cosa s'ha fet malament en l'ensenyança d'aquest pais o més concretament en el tipus de educació que ens han donat a cadacú de nosaltres.
Podriem dir que els mestres que ens han portat al llarg de la nostra etapa educativa han sigut tradicionals, per aquest motiu no trobem en la memoria un record positiu o una activitat que ens marques, perquè aquest tipus de metodologia no acostuma a fer activitats dinàmiques i divertides.
Per sort, i gràcies en part a les noves tecnologies, sembla que les metodologies estan canviant dins les aules i els alumnes aprenen d'una forma més significativa i dinàmica. Arribant als mateixos objectius però d'una forma més creativa i pràctica, aconseguim que els nens i nenes retinguin en la seva memòria un major nombre d'activitats positives que en un futur recordaran com a una bona experiència de la seva etapa escolar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada