En
aquest post comentari quatre entrades dels meus companys. Per
escollir-les vaig pensar segurament la majoria de les entrades que
escolliria serien de la primera activitat: “Una bona experiència”
pel fet que les lectures havien estat comentades entre els companys
del grup i ja en tindria informació. Em vaig sorprendre en llegir
conclusions molt interessant sobre els textos perquè no només feien
un resum sinó que reflexionaven sobre el que havien llegit i es
feien qüestions sobre aquesta. Al final vaig escollir dues
activitats d'una bona experiència i dues sobre reflexions dels
textos realitzats a l'aula.
La
primera entrada que vull destacar és l'experiència favorable d'un
company d'una generació diferent de la meva. El que m'ha portat a
escollir-lo ha estat la seva senzillesa i sinceritat. En els primers
paràgrafs ens explica que creu que les llengües no se li donen bé
i que no va cursa el català fins ben entrada el seu aprenentatge. Un
altre fet que m'ha fet escollir-la a estat que també ens exposa com
es va viure a casa aquesta bona experiència i com la sentia ell.
La
següent que he escollit a estat una experiència interessant que no
havia sentit abans encara que comentant-la amb l'autora semblava com
si per a ella fos comú. En aquest post es diu amb sinceritat que les
classes de llengua catalana i castellana eren monòtones i avorrides
per ella en canvi les d'anglès eren divertides per la diversitat de
les activitats. L'exposada podem veure com els alumnes feien de
botigues i de clients per practicar la parla en la llengua
estrangera.
Una altra entrada que sembla interessant és la de Dialoguem?, on s'exposa el text El diàleg a l'aula des de la perspectiva sociocultural (Fontich, X.). He escollit aquest article per la seva estructura i per la seva reflexió. Primer comença presentar les idees fonamentals del text on les exposa amb claredat i una explicació concisa, després dona la seva opinió sobre el text utilitzant fites d'altres autors i, per últim, comenta punts destacables de la lectura.
L'última entrada a comentar es pot veure com en el seu comentari sobre la lectura d'Emilia Ferreiro ha establert connexions amb els altres tres textos que havien de llegir companys del seu grup i explicar-se'ls. És una cosa que no he vist molt freqüentment en altres entrades i m'ha semblat molt encertat i interessant. També s'ha de destacar que planteja les idees principals i planteja preguntes sobre el text que no li han quedat del tot clares.
Una altra entrada que sembla interessant és la de Dialoguem?, on s'exposa el text El diàleg a l'aula des de la perspectiva sociocultural (Fontich, X.). He escollit aquest article per la seva estructura i per la seva reflexió. Primer comença presentar les idees fonamentals del text on les exposa amb claredat i una explicació concisa, després dona la seva opinió sobre el text utilitzant fites d'altres autors i, per últim, comenta punts destacables de la lectura.
L'última entrada a comentar es pot veure com en el seu comentari sobre la lectura d'Emilia Ferreiro ha establert connexions amb els altres tres textos que havien de llegir companys del seu grup i explicar-se'ls. És una cosa que no he vist molt freqüentment en altres entrades i m'ha semblat molt encertat i interessant. També s'ha de destacar que planteja les idees principals i planteja preguntes sobre el text que no li han quedat del tot clares.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada