dimecres, 2 d’abril del 2014

Que tot sigui real i, amb grup, molt millor

M. Rosa Gil, ens explica en el seu article "Escriure textos reals en col·laboració: una tasca imprescindible", les reflexions a les quals ha arribat després d'una col·laboració amb una escola pública de la ciutat de Terrassa, en la qual es va dur a terme un projecte de treball a la classe de segon de primària.

El projecte parla sobretot de que han de fer el textos de manera lliure, sense que estiguin pautats, i que aprenen i comprenen molt més i més fàcilment portant-los a terme si es fan en petits grups que no individualment, en aquest cas es van utilitzar les parelles per poder donar-li una visió real de la seva tesi.

Les dues idees principals d'aquest article és que l'aprenentatge més significatiu, el que 
més entenen i aprenen, es dóna quan es treballa en grup i amb la forma cooperativa que aquest ha de comportar. També és important que surtin de situacions reals i conegudes pels infants en lloc de situacions imaginaries i llunyanes a ells.     





                                                                                             
                                                                                                                                      Font imatge

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada