dijous, 3 d’abril del 2014


ACTIVITAT 3. La biblioteca com a espai per llegir i compartir

Responeu per a cada ACTIVITAT

  1. Quina és la tesi que defensa cadascuna de les tres pràctiques:
    1. Pràctica 1? El potencial de la lectura
    2. Pràctica 2? La transversalitat de la biblioteca
    3. Pràctica 3? Importància del temps, curiositat i abast dels llibres. 

  1. Quin títol alternatiu proposaríeu?
    1. Pràctica 1? La biblioteca contrast d’accessos
    2. Pràctica 2? Desenvolupant la lectura
    3. Pràctica 3? La curiositat fa al lector

  1. A quines 4-5 preguntes clau creieu que responen els autors? Indiqueu esquemàticament com respon a cadascuna d’elles.

La biblioteca ha de ser un espai només d’accés a coneixements culturals?

El silenci a la biblioteca és imprescindible?

Com accedir al coneixement? Interacció i accés a la cultura.

La biblioteca com a recurs imprescindible per a l’ensenyament? Cohesió i eix transversal.

Ser lector, tenir temps, llibres i curiositat.

L’experiència de la lectura des de totes les àrees?

A qui implica la lectura? Mestres, alumnes i comunitat educativa en general.

Què és necessari per ser un bon lector? Temps, curiositat i abast de llibres.
 

  1. Quines idees destacaríeu com a implícites i que penseu que necessitaríeu ampliar?

La importància de poder tenir accés a una biblioteca.

Com entrenar a un lector.

Activitats transversals de la biblioteca.
 

  1. Com connectaríeu – contrastaríeu el text amb:
    1. Idees prèvies personals?

No era plenament conscient de la importància de la biblioteca i la seva transversalitat

    1. Idees tractades, anticipades a classe?

Foment de la lectura

Transversalitat de la lectura

    1. Altres textos, llibres, articles, reportatges, programes de TV o ràdio, exposicions, conferències… que hagueu llegit, vist, escoltat o explorat?

http://laimportanciadelaliteraturainfantil.blogspot.com.es/

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada