ACTIVITAT 3. La biblioteca com a espai
per llegir i compartir
Responeu
per a cada ACTIVITAT
- Quina és la tesi que
defensa cadascuna de les tres pràctiques:
- Pràctica
1? El potencial de la lectura
- Pràctica
2? La transversalitat de la biblioteca
- Pràctica
3? Importància del temps, curiositat i abast dels llibres.
- Quin títol alternatiu
proposaríeu?
- Pràctica
1? La biblioteca contrast d’accessos
- Pràctica
2? Desenvolupant la lectura
- Pràctica
3? La curiositat fa al lector
- A quines 4-5 preguntes
clau creieu que responen els autors? Indiqueu esquemàticament com respon a
cadascuna d’elles.
La biblioteca ha de ser un espai només
d’accés a coneixements culturals?
El silenci a la biblioteca és
imprescindible?
Com accedir al coneixement? Interacció
i accés a la cultura.
La biblioteca com a recurs
imprescindible per a l’ensenyament? Cohesió i eix transversal.
Ser lector, tenir temps, llibres i
curiositat.
L’experiència de la lectura des de
totes les àrees?
A qui implica la lectura? Mestres,
alumnes i comunitat educativa en general.
Què és necessari per ser un bon
lector? Temps, curiositat i abast de llibres.
- Quines idees destacaríeu
com a implícites i que penseu que necessitaríeu ampliar?
La importància de poder tenir accés a
una biblioteca.
Com entrenar a un lector.
Activitats transversals de la
biblioteca.
- Com connectaríeu –
contrastaríeu el text amb:
- Idees
prèvies personals?
No era plenament conscient de la
importància de la biblioteca i la seva transversalitat
- Idees
tractades, anticipades a classe?
Foment de la lectura
Transversalitat de la lectura
- Altres
textos, llibres, articles, reportatges, programes de TV o ràdio,
exposicions, conferències… que hagueu llegit, vist, escoltat o explorat?
http://laimportanciadelaliteraturainfantil.blogspot.com.es/
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada