Els problemes, més concretament, se centren eloqüentment en un petit grapat d'aspectes:
Les dades següents poden ser un bon termòmetre, sobretot si les comparem amb estudis realitzats a estudiants espanyols de 2n de secundària i de 4t de secundària:
- Alumnes de 2n d'ESO: 15 paraules per falta
- Alumnes de 4t d'ESO: 25 paraules per falta
- Grup 41 de Llenguatges i curríclums (2013-2014): 54,1 paraules per falta
- [Post sobre les vostres experiències; total de paraules: 15.383 paraules; total d'errors: 284 errors]
Alguns interrogants inicials:
- dominar l'escriptura és fàcil o difícil?
- si esperem que els infants n'aprenguin i millorin, podem esperar que els mestres en formació n'aprenguin més i millorin més?
- la reflexió sobre els errors propis, ens ajuda a ser més humils?, ens orienta cap a una millora?, ens enforteix o ens debilita?
Petita conclusió provisional:
- reflexionar sobre com els nens aprenen implica reflexionar sobre com als futurs mestres aprenem.


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada