Jugant s'aprèn (comentari):
Quan llegeixo el teu comentari se'm
apareixen el cap imatges similars... A primària jo també recordo
que les assignatures de Català i Castellà eren una tortura perquè
tot era memoritzar, escoltar, entendre... mentre que Anglès era
divertit perquè cantàvem, jugàvem o fèiem activitats més
dinàmiques les quals ens permetien anar aprenent mentre gaudíem
d'allò que fèiem.
Considero que el teu comentari és
interessant perquè és senzill de llegir, i a més a més crec que
el fet de sentir-me identificada amb allò que llegeixo fa que la
lectura sigui més emocionant. La imatge és divertida i dona cara i
ulls a allò que el text menciona: “aprendre anglès és divertit”.
Representacions i cançons (comentari):
Desprès de llegir el teu escrit, s'em
plantejen alguns dubtes com ara:
- Les representacions teatrals anaven
lligadas a alguna altra matèria?
- A anglès nomès cantàveu o feieu
d'altres activitats igual de dinàmiques?
- Les representaciones que fèieu
ocupaven moltes hores de l'assignatura? O eren obres curtes?
Penso que és molt interessant el
treballar la llengua catalana i castellana a travès del teatre i les
representacions, ja que no només fas treballar als alumnes la
llengua oral, sinó el gest i la expressió, entre d'altres. Però
alhora, em genera certs dubtes, perquè crec que s'ha de perdre molt
de temps per organitzar les classes per practicar el teatre i tot el
que comporta fer una obra de teatre davant dels altres. Per això,
plantejava el dubte de si aquesta tasca era compartida amb alguna
assignatura....
Per altra banda, el treball a l'aula
d'anglès, imagino que no només treballarieu de forma dinàmica les
cançons, sinó que farieu altres activitats dinàmiques i vinculades
a l'assignatura... Espero que en puguis explicar alguna d'altre...
Tv3r notícies (comentari):
He escollit el teu post perquè m'ha
agradat molt la forma d'escriure que tens! A l'inci hi ha hagut un
moment en el que pensava que estava llegint un conte més que una
entrada en un blog... És tot un mèrtit conseguir que els lectors es
sentin còmodes llegint!
També se, perquè et conec, que
escrius teatre i que ets actor i penso que pot ser molt enriquidor
que llegeixis contes als nens, ja que sabràs donar l'entonació,
l'expressió i el sentiment just i necessàri per transmetre la
història en veu alta a tots aquells que t'escoltin. Opino que
podríem dur a terme una activitat similar a la universitat.
Fem titelles! (comentari):
Pel que expliques, tinc la sensació de
que el vostre professor/a utilitzava la motivació de les titelles
per generar una competició sana entre vosaltres. És a dir, per
generar ganes de llegir en els alumnes i fer-los treballar a casa i a
l'escola, el premi del treball constant era poder fer la
representació amb els titelles.
A part d'això, crec que podia ser una
tasca molt divertida, tant pels alumnes que ho representaven, com
pels alumnes que ho miraven, ja que sempre és divertit veure
titelles o petites representacions que fan més amenes les hores a
l'escola.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada