ACTIVITAT 2. Situacions
discursives i tipus de text
Responeu
per a cada ACTIVITAT
- Quina és la tesi que defensa cadascuna de les tres pràctiques:
a. Pràctica
1?
Diferenciació entre gèneres discursius
i tipología textual
b. Pràctica
2?
Pros i contres digital vs paper.- Text
narratiu literari i cíentific
c. Pràctica
3?
La lectura infantil com a procés
sociocultural?
- Quin títol alternatiu
proposaríeu?
Tenir en compte la tipología textual
per iniciar els nens en el plaer de la lectura.
- A quines 4-5 preguntes
clau creieu que responen els autors?
-
Diferència
entre gènere discursiu i tipología textual
-
Principals
diferències entre format paper i digital.
-
Quins
mètodes hauríem de evitar per la construcció d’un lector autònom?
-
El deure d’introduir al nen a la lectura és
només paper de l’escola?
- Quines idees destacaríeu
com a implícites i que penseu que necessitaríeu ampliar?
-
Textos
discursius han anat variant amb el pas del temps
- Aspectes
que fan motivadora la pràctica de la lectura
-
Formes de corregir la mala lectura
- Com connectaríeu – contrastaríeu el text amb:
a. Idees
prèvies personals?
b. Idees
tractades, anticipades a classe?
c. Altres
textos, llibres, articles, reportatges, programes de TV o ràdio, exposicions,
conferències… que hagueu llegit, vist, escoltat o explorat?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada